Live uitzending Gepauzeerd

Er is geen actieve pagina
vergroten Sluiten

Vergadering : Gemeenteraad, 19 september 2018 19:30:00

Algemene vergader informatie

Informerende Raadsbijeenkomst

Datum:
19 sep. 2018, 19:30
Locatie:
Raadzaal

Hoofdvergadering

Raadzaal
  • Bij dit onderwerp wordt de raad geïnformeerd over de diepgang van toetsing bij een bouwvergunningsaanvraag op basis van het Bouwbesluit. Deze toetsing vindt plaats op
    diverse onderdelen zoals constructie, veiligheid, duurzaamheid etc.
    De gemeenteraad bepaalt het toetsniveau (op onderdelen). De bijeenkomst is bedoeld om bij de raad op te halen wat de raad belangrijk vindt.
  • 3. RTV Reggestreek

Informeren van de raad
    In de afgelopen jaren hebben vier lokale omroepen van o.a. Hof van Twente, Rijssen-Holten, Wierden en Hellendoorn een proces doorlopen om te komen tot één streekomroep voor West Twente. Het doel is om met ingang van 1 januari 2019 dit samengaan te realiseren en te starten met RTV Reggestreek. Deze fusie is een voortvloeisel uit de ontwikkelingen in het medialandschap. Streekomroepen moeten aan diverse kwaliteitscriteria voldoen.
    De kwartiermaker van dit proces wil de raad meenemen in het verdere proces en
    informeren over wat van een nieuwe omroep RTV Reggestreek kan worden verwacht.
  • 4. Sluiting

Sluiting