Live uitzending Gepauzeerd

vergroten Sluiten

Vergadering : Informerende bijeenkomst, 16 maart 2022 20:45:00

Algemene vergader informatie

Benieuwd welke partijen het de komende vier jaar voor het zeggen krijgen in Hof van Twente? Op woensdag 16 maart vanaf 21.00 start in de raadzaal van het gemeentehuis de Uitslagenavond. Er zijn interviews met betrokkenen bij de verkiezingen en tijdens de avond druppelen de uitslagen binnen vanuit de verschillende stembureaus.

U bent van harte uitgenodigd deze avond bij te wonen in de raadszaal van het gemeentehuis (zaal open vanaf 20.30 uur), maar u kunt ook gewoon vanuit uw luie stoel meekijken. Via een livestream op https://gemeenteraad.hofvantwente.nl komt u vanaf 21.00 uur van alles te weten over de gemeenteraadsverkiezingen 2022 in Hof van Twente en weet u welke partijen het de komende vier jaar voor het zeggen hebben.

Datum:
16 mrt. 2022, 20:45